49316Re: [Friesland-genealogy] de Wolf en van der Wal.

  • Irene Visser
    Feb 5, 2010
      Hai Nynke,

      pfff vraag nooit meer iemand wat voor me te vragen.
      Ik heb verder wat jezelf al aangeeft alle gegevens denk ik zo'n beetje al.
      Waar ik meer van zoek is van de kinderen van het echtpaar. En het nageslacht.

      Want de fam zit een beetje vreemd inelkaar geloof ik. Dus vandaar ook
      mijn vraag, (nu van mij) wie heeft dit echtpaar ook, en weet meer van
      de kinderen,. En huwelijken.

      groetjes Irene.

      Op 5 februari 2010 18:30 heeft Nynke van den Hooven
      <nynkevandenhooven@...> het volgende geschreven:

    • Show all 4 messages in this topic