49303Re: [Friesland-genealogy] fam. de Wolf.

  • Cor
    Feb 4, 2010
      P.S.

      Kan zijn dat Aldfaer dit zo gegenereerd heeft.

      ----------------------------

      Subject: Re: [Friesland-genealogy] fam. de Wolf.

      Hallo Irene,

      Het kan aan mij liggen maar ik vind jouw vraag niet duidelijk.

      Citaat:
      1 Wolf, de Boer, huw. 2 Wolf, de Broer huw. 2
      Jetske van der Wal
      Snap dit niet.

      Het huwelijk in Wymbrits Datum : 24 mei 1902, akte nr. 74
      met de ouders staat hier al onder.
      En is op allefriezen.nl in te zien.

      Ik voel mijzelf beroerd dus daar kan het aan liggen.
      Gisteren in het ziekenhuis en daarna zeer gammel.

      Maar misschien is het anderen wel duidelijk, zou dus best kunnen.

      Groetjes,
      Cor.

      Subject: [Friesland-genealogy] fam. de Wolf.

      Dag allemaal,

      ben voor een goede vriend bezig en heb al veel gevonden,
      Maar wie heeft onderstaande personen ook in de fam. Of de ouders van
      Broer de Wolf of Jetske van der Wal?Persoonskaart van Jetske van der
      Wal
      Alle gegevens zijn welkom.

      groetjes Irene.

      1 Wolf, de Boer, huw. 2 Wolf, de Broer huw. 2
      Jetske van der Wal (afb. 1 en 2) is geboren op 04-12-1875 in
      hennaarderadeel (146), dochter van Sjoerd van der Wal en martien
      Lefferts Oosterhout.
      Notitie bij de geboorte van Jetske: Geboorteakte Hennaarderadeel, 1875
      Aangiftedatum 4 december 1875, akte nr. 146
      Leffertje van der Wal, geboren 4 december 1875
      Dochter van Sjoerd van der Wal en Martzen Lefferts Oosterhout
      Jetske is overleden in 1953, 77 of 78 jaar oud.
      Beroep:
      dienstmeid.

      Jetske trouwde, 26 jaar oud, op 24-05-1902 in Wymbritseradeel (74) met
      Broer de Wolf (afb. 1 en 2), 24 jaar oud.
      Notitie bij het huwelijk van Jetske en Broer: Huwelijksakte
      Wymbritseradeel, 1902
      Man : Broer de Wolf
      Vrouw : Jetske van der Wal
      Datum : 24 mei 1902, akte nr. 74
      Broer is geboren op 06-03-1878 in Sneek, zoon van Gerlof de Wolf en
      Trijntje (Trientje) van der Sluis. Broer is overleden op 26-06-1956,
      78 jaar oud.
      Beroep:
      olieslagersknecht.

      knip