49174Re: Lykle Hendriks (Helmes) 1777 - 1831

  • Liekele
    Jan 12, 2010
      Hallo Appy!
      Binne Helmichs/Helmigs was een broer van de Lykele Helmigs waar ik in mijn eerste email over schreef. Binne was in 1730 en 1742 inderdaad curator. Van hem heb ik overigens nooit verdere genoteerd.
      Wellicht dat daarin toch nog een sleutel zit verborgen?