49123Re: [Friesland-genealogy] Ggerben Douwes de Jong

  • Cor
    Jan 4, 2010
      Hallo Douwe,

      voor 1811 geen gegevens over de ouders, omdat er toen geen
      aktes werden opgemaakt.
      Je kunt via www.tresoar.nl
      wel zoeken op huw. en geb. voor 1811 in de DTB bestanden.
      Alle DTB gegevens staan op de site.
      Maar Gerben, Douwe(s) en Grietje kwamen veel voor.
      Taede(s) iets minder vaak denk ik.
      Maar hiervoor hoef je de deur niet uit.
      Bij de doop staat normaal de vader er bij.
      En voor een deel de moeder.

      Succes er mee,
      Cor Seinstra

      Subject: [Friesland-genealogy] Ggerben Douwes de Jong

      Dag allemaal,

      Ik heb nog een vraag: Is het mogelijk, dat iemand de ouders van het
      huwelijkspaar voor mij opzoekt/ weet? Het gaat om de ouders van Gerben
      Douwes (deJong) en Grietje Taedes die op 26-6-1796 in Wier trouwen...
      Ik woon bij Breda. Het is nogal een reis om zelf te gaan kijken...

      Bij voorbaat zeer hartelijk dank...

      Douwe Stellinga
    • Show all 5 messages in this topic