49082Re: [Friesland-genealogy] Ter overdenking

  • Irene Visser
    Dec 30, 2009
      Hoi Anton,

      bedoelde je de reclame met Ursul de Geer? van Yarden?
      Beeld op Zwart?

      Ja is zeker overdenken waard denk ik.

      Iedereen heeft vast wel iemand verloren afgelopen jaar.

      groetjes Irene,.

      Op 30 december 2009 11:27 heeft blauwe- parel
      <blauwe_parel@...> het volgende geschreven: