48962Re: Stamreeks Hommema

  • annemarthsterringa
    Dec 5, 2009
      Hallo Sake,

      Leuk met die kaart!

      Weet jij de precieze overlijdensdatum van Aafje Wagenaar?
      Ik heb onderstaand uit de familieberichten in de Leeuwarder Courant gereconstrueerd
      *
      Aafje Wagenaar, geboren Sint Jacobiparochie 11 augustus 1851, overleden Burlington WI, U.S.A. 1924, dochter van Hendrik Sydses Wagenaar en Sytske Jans Halma
      *

      Bedankt alvast en groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "S. Wagenaar" <sw1234@...> wrote:

      > Hallo Annemarth,
      >
      > Zoals je weet zijn er Hommema's geemigreerd naar de VS. Op mijn website staat een kaartje met de plaatsen waar ik ze heb aangetroffen:
      > http://www.sakewagenaar.nl/kaarten/188-google-maps.html
      >
      > Met vriendelijke groeten,
      >
      > Sake Wagenaar

    • Show all 7 messages in this topic