      From: Irene Visser <irenejolanda.vandermeulen@...>
      Date: Fri, 4 Dec 2009 18:06:22
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] iemand in de gelegenheid.

      Cor,

      je bent een engel/ als je dat van een man zeggen man, anders ben je een
      schat,
      Weet nu tenminste dat het allemaal van sr. is en niet van zoonlief.

      Maar gek h�, dat ze nooit getrouwd zijn, Heel modern voor die tijd denk ik.
      Want bij overlijdens akte van sr, staat nog zijn eerste vrouw vermeld. En
      daar komt de naam Oegje ook weer vandaan.

      Nogmaals bedankt en een knuffel als het mag, van je wederhelft,
      Irene.