      From: Irene Visser
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, December 01, 2009 8:00 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Hij 55 zij 25?

      Dag allemaal,

      heb dankzij het HCL die de akte opebaar heeft een geboorte gevonden, die ik
      aan de zoon van onderstaande persoon had toegedicht. Maar niet dus.
      Maar is er iemand in de gelegenheid om te kijken of onderstaand kind ook van
      Thomas Visser sr. is of dat we dan toch door gaan met de zoon?
      Want je weet het nooit natuurlijk. Zo niet dan heeft de oude mog iets van 5
      of 6 kinderen gekregen met Hebbrig etc.

      Geboorteakte Opsterland, 1838
      Aangiftedatum 18 januari 1838, blad nr. 7
      Oegje Visser, geboren 16 januari 1838
      Dochter van Thomas Visser en Hebbrig Johannes

      Ben heel erg benieuwd en nog een aantal met mij. Want de nakomeling van
      Thomas, had deze gegevens dus ook bij de zoon geplaatst.

      groetjes en alsvast bedankt,
      Irene.

      Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.