48925wie kan hulp bieden.

  • Irene Visser
    Dec 1, 2009
      Dag allemaal,

      ben weer eens met de Vissertak bezig en weer heel wat gevonden, en vond nu
      dus een huwelijk in Den Haag, met een bruid geboren in Delft,
      Nu lees ik alles, en is vaak niet van belang, maar ja nu zit ik dus en met
      Den Haag, en met Delft. Heb al gekeken of ik nog kinderen kan vinden, maar
      helaas.

      Enig idee waar ik nog zoeken kan?

      van thomas Jans visser
      *thomas Jans visser* is geboren op 17-10-1810 in Blokzijl, zoon van Jan
      Thomas visser en Geesjen Gerrits Hoogenkamp. thomas trouwde, 28 jaar oud, op
      22-05-1839 in Den Haag (197) met Hendrina Elisabeth Storm, 36 of 37 jaar
      oud. Hendrina is geboren in 1802 in Delft, dochter van Petrus Storm en Anna
      van Braakel.

      groetjes Irene.