48921Re: [Friesland-genealogy] Friese voornamen (was Reynu)

  • Irene Visser
    Nov 30, 2009
      Animo heel zeker,
      want kom zelf ook veel verbasteringen tegen.
      Dat zal dit verhaal zeker uitprinten en bij mijn stukken voegen.

      En hoop dat je nog meer namen etc. hebt. Want Kikke en Greetje, neee nog
      nooit van gehoord. En er ook eerlijk gezegd nooit opgekomen.

      bedankt en groetjes,
      Irene.

      Op 30 november 2009 18:19 schreef johan voorberg <jvoorberg@...> het
      volgende: