48517RE: [Friesland-genealogy] Re: Beroep 'Apotheker'

  • blauwe- parel
    Oct 7, 2009
      Geweldig Johan!

      Mijn voorvader Marcus Intes komt helemaal tot leven!

      Het interessante is dat Anske Eelckes genoemd staat in het alphabetisch register Klein Consentboeken van Leeuwarden 1546 - 1811. Hij staat op de eerste regel (1620) gevolgd door mijn voorvader Marcus Intes (1635).

      Anske studeerde dus in Leiden.... dit betekent dat ook Marcus dat gedaan kan hebben. Of anders misschien in Franeker.

      Ik ga het artikel off-line beter lezen.

      Ik heb weer wat te doen.

      Hartelijk dank,

      Margaret