48509Re: [Friesland-genealogy] Re: jinshuzen

  • Cor
    Oct 7, 2009
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: jinshuzen

      > Jan en Cor;
      > Oude kaart van Francois Halma; jaar geen idee!
      > Hier wordt Eenshuijsen genoemd [vlakbij Ackrum]
      > B[o]eckumhuijsen /B[o]eckmeer [een meertje]!
      > Lippedyk / Burde/ de Boorn/Poppenhuijsen/Warniahuijsen.
      > alles moeilijk te lezen [met de loupe]!
      > kunnen jullie hier iets mee?
      > folle groetsjes
      > Appy.
      > p.s. dat Nijehuis lijkt mij een Schans [kin dat ''Master'']?

      Ha Appy,

      Eenshuijsen genoemd [vlakbij Ackrum]
      ja dat kan ten oosten van Akkrum zijn, zoals Jan meldde.
      En ten westen wat ik in de atlas vind.
      De rest lijkt in overeenstemming met Jan zijn wetenschap.
      Wha Master is wiet ik net.

      Groetjes,
      Cor.
    • Show all 15 messages in this topic