48460RE: [Friesland-genealogy]

  • Jantsje Pasma
    Sep 29, 2009
      ik vond op graftombe nog wat van deze mensen

      Fotonr.
      Achternaam
      Naam
      Geb.datum
      Geb.plaats
      Datum overl.
      Plaats overl.

      48
      Hettinga
      Hinke
      21-03-1906

      11-08-1974

      48
      Brouwer
      Gerben.P
      29-09-1901

      01-09-1953

      To: friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: jannpasma@...
      Date: Tue, 29 Sep 2009 23:54:08 +0200
      Subject: RE: [Friesland-genealogy]

      zou dit m kunnen zijn? dan heet hinke hettinga en is ze getrouwd met gerben brouwer

      Overlijdensakte Wymbritseradeel, 1928
      Aangiftedatum 22 februari 1928, akte nr. 19
      Levenloos kind, overleden 21 februari 1928
      Kind van Gerben Brouwer en Hinke Hettinga

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: kent.span@...
      Date: Tue, 29 Sep 2009 22:38:58 +0200
      Subject: [Friesland-genealogy]

      Ik heb tussen de oude foto's van mijn pake en beppe een foto gevonden van
      hun verloving en die van vrienden of een neef. Het enige wat ik weet zijn de
      voornamen; Germ (Gerben) en Hinke. Ze zijn verloofd op 5 december 1924,
      tegelijk met mijn pake en beppe, Dirk Wynia en Froukje Schaap. Niemand heeft
      een idee wie dit zijn. Het kan een neef of een dienstmaat van mijn pake zijn
      en waarschijnlijk is de achternaam Dotinga of Hettinga/Hettema. Het is ons
      een raadsel, want als je tegelijkertijd verlooft en op de foto komt dan ken
      je elkaar toch heel goed, maar niemand (ook mijn vader niet) kent die namen.
      Is er iemand die over deze personen meer weet?

      Tsjitske Span-Wynia