48455

  • Kees & Tsjitske
    Sep 29, 2009
      Ik heb tussen de oude foto's van mijn pake en beppe een foto gevonden van
      hun verloving en die van vrienden of een neef. Het enige wat ik weet zijn de
      voornamen; Germ (Gerben) en Hinke. Ze zijn verloofd op 5 december 1924,
      tegelijk met mijn pake en beppe, Dirk Wynia en Froukje Schaap. Niemand heeft
      een idee wie dit zijn. Het kan een neef of een dienstmaat van mijn pake zijn
      en waarschijnlijk is de achternaam Dotinga of Hettinga/Hettema. Het is ons
      een raadsel, want als je tegelijkertijd verlooft en op de foto komt dan ken
      je elkaar toch heel goed, maar niemand (ook mijn vader niet) kent die namen.
      Is er iemand die over deze personen meer weet?

      Tsjitske Span-Wynia