48437Re: braam..

  • reyacta
    Sep 27, 2009
      Hoi,

      Ik weet het niet,
      het lijkt mij de zoon idd, met dochter Elisabeth
      maar de kleinekerkstraat is er ook niet echt duidelijk over.
      JP burgemeester daar lijken me eigenlijk ook 2,
      de 1764 de zoon en de eerdere jaren de vader.

      Zou die dbel 1704 trouwens niet gewoon belijdenis kunnen zijn?
      (zijn vrouw op dezelfde dag trouwens, mogelijk werd zij dan wel gedoopt).
      Hij was al gedoopt in Leeuwarden 1670, volgens harlingerrijkdom.

      dizze:
      Leeuwarden, dopen, doopjaar 1670
      Dopeling: Claes
      Gedoopt op 18 december 1670 in Leeuwarden
      Kind van Huybert Clasen en niet genoemde moeder

      groet Margreet