      From: "reyacta" <mvh@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, September 27, 2009 1:19 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: braam..

      Hoi allemaal,

      Dit lijkt Lysbet, met een tweelingbroer, die eerder gedoopt was?
      of een gewone broer die een tijdje na zijn geboorte pas gedoopt werd?
      Huwelijk ouders was 1698.

      Franekeradeel, dopen, doopjaar 1704
      Dopeling: Huibert
      Gedoopt op 31 augustus 1704 in Midlum
      Zoon van Claes Huiberts Braem en Lysbet Symens Sioekma

      Franekeradeel, dopen, doopjaar 1704
      Dopeling: Lysbet
      Gedoopt op 31 oktober 1704 in Midlum
      Dochter van Claes Huiberts Braem en Lysbet Symens Sioekma

      Braam/Braem is veelal doopsgezind, vandaar waarschijnlijk deze:
      Franekeradeel, dopen, doopjaar 1704
      Dopeling: Claes Huiberts Braem
      Gedoopt op belijdenis op 31 oktober 1704 in Midlum
      Zoon van niet genoemde vader en niet genoemde moeder

      Opm.: De dopeling is gehuwd met Lysbet Symens Sioekma

      groetjes Margreet