48331Re: Dezelfde persoon twee keer bediend?

  • reyacta
    Sep 3, 2009
      Hoi,

      Het komt veel voor dat mensen meerdere keren bediend worden,
      met jaren ertussen.
      Ze knapten dan toch weer op blijkbaar,
      of waren niet zo ziek als eerst gedacht.
      Na geboortes werden er ook nogal wat moeders bediend,
      die dan toch later meer kinderen kregen - en dus in leven bleven,
      daar kun je het ook aan zien.

      In die oude beluid-/begraaf- en H. Olieselklappers staat niet meer dan op internet,
      behalve als er NB bij staat.

      groet Margreet