      From: johanpetermels
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, September 02, 2009 9:17 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Afkortingen N.S. en N.D.

      Medesp,-

      Al speurend kom ik de volgende afkortingen tegen (1676) Hellendoorn. Ik weet natuurlijk dat het zoon danwel dochter betekend. Maar waar staan de afkortingen echt voor?

      hendrik Jansen N.S. van Jan Wolters en
      Janna Hendriks N.D. van Hendrik Lammerts

      In de mij bekende genealogische termen site's kom ik deze niet tegen.

      Groet, Johan

      Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.