48260Re: [Friesland-genealogy] Re: Jan Wietzes van Manen

  • Cor
    Aug 18, 2009
      Jantsje en Attie

      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Jan Wietzes van Manen

      Jantsje,
      misschien deze?
      Overlijdensakte Idaarderadeel, 1868
      Aangiftedatum 22 februari 1868, blad nr. 6
      Jan Wytzes van Mannen, overleden 22 februari 1868, 6 jaar,
      man

      vr.gr.
      Attie

      ANTWOORD:

      Jan geb. en won. en ovl. te Grouw.

      Zoon van Wijtze Taedes van Manen en Klaaske Jans de Roos.

      Wijtze doet de aangifte, 37 jaar, werkman.

      Groeten,
      Cor Seinstra

      Wie weet verder wat van Jan Wietzes van Manen, geboren 25 juni 1861 te
      Grouw,gemeente Idaarderadeel, zijn ouders: Klaaske Jans de Roos, geboren
      04-05-1826 te Grouw, gemeente Idaarderadeel, overleden 25 april 1891, 64
      jaar,gehuwd Opmerking: Overleden te Franeker

      database 4337 (20090815) __________

      http://www.eset.com
    • Show all 4 messages in this topic