47947Re: FW: van wigcheren

  • Attie Hoogland
    Jul 2, 2009
      > Ik zoek de overlijdensdatum van deze personen. Ik kan ze nergens vinden, ook niet op graftombe
      >
      > Pieter van Wigcheren, geboren 26 januari 1869
      > Johannes van Wigcheren, geboren 8 februari 1867
      > Ale van Wigcheren, geboren 16 maart 1875

      Pieter trouwt in ieder geval met Jetske Vlietstra.
      Hij woont eerst in Kampen, later in Rijswijk

      Johannnes trouwt met Johanna Wilhelmina Veldhuis.
      Hij woont eerst in Amsterdam, later in Bussum.

      Ale trouwt met Grietje Vlietstra.
      Hij gaat wonen in Ermelo.

      Als Hermanus en zijn vrouw in 1943 in Leeuwarden overlijden, dan woont er niemand van de familie meer in Friesland.

      gr.
      Attie
    • Show all 10 messages in this topic