47937FW: van wigcheren

  • Jantsje Pasma
    Jul 1, 2009
      Ik zoek de overlijdensdatum van deze personen. Ik kan ze nergens vinden, ook niet op graftombe

      Pieter van Wigcheren, geboren 26 januari 1869
      Johannes van Wigcheren, geboren 8 februari 1867
      Ale van Wigcheren, geboren 16 maart 1875

      hun ouders zijn Sikke Hermanus van Wigcheren(m), geboren 2 november 1840 Leeuwarden, overleden 6 december 1883, 43 jaar, gehuwd en Pauwlina Monderman, geboren 10 november 1839, overleden 16 augustus 1902, 62 jaar, gehuwd.

      Wytze van Wigcheren, geboren 26 december 1866
      Lubberdina van Wigcheren, geboren 21 september 1870
      hun ouders zijn
      Johannes Hermanus van Wigcheren en Fenne Wytzes van Assen

      Heb jij de nieuwe Messenger nog niet?! Download 'm hier