47839Re: emigratie naar Australie.

  • janvanzandbergen
    Jun 19, 2009
      ik volg dit met interesse omdat ik bezig ben met een stamboom voor een vriend en op zoek ben naar zijn oom waarvan niemand iets heeft teruggevonden sinds hij naar Australie is geemigreerd
      via jullie link onderstaand gevonden.
      wie weet hoe ik deze persoon kan traceren , indien hij nog leeft.
      bij voorbaat dank
      Jan

      Display item search results
      Displaying record 1 to 2 of 2
      Sort order: Digitised images first Series no and control symbol Title Contents start date Title
      KLEIN Popko Sjoert born 31 May 1928; Maria Henriette Cornelia (nee van Ekelenburg) born 21 August 1925; Freek Olaf Boude Maria born 30 March 1954; Hubertina Desiree Alexandra Maria born 7 March 1957 - Dutch - travelled per WATERMAN under Netherlands Australian Migration Agreement
      Series number
      A2478 Control symbol
      KLEIN P S Contents date range
      1952 - 1965

      Access status
      Open Location
      Canberra Barcode
      1198332

      Title
      KLEIN Popko Sjoert - Nationality: Dutch - Arrived Melbourne per Waterman 12 September 1957
      Series number
      D4881 Control symbol
      KLEIN POPKO SJOERT Contents date range
      12 Sep 1957 - 31 Dec 1976