47790Re: [Friesland-genealogy] Re: Gerben Everts

  • Cor
    Jun 7, 2009
      Hallo Eelco,

      volgens mij heb jij nu de huwelijksakte voor je liggen.
      Ik heb in de huw. bijlagen bezien.
      En dat zijn dus meerdere akten.
      Als mijn idee klopt kan je deze huw. bijlagen ook aanvragen met precies
      dezelfde gegevens als van de huw. akte. (namen, aktenr., datum, gemeente
      etc.).
      Ik lees gaarne het antwoord hier op.

      Groeten, Cor

      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: Gerben Everts

      Beste Cor,

      ik heb de akte uit 1820 nu voor me liggen , maar zie geen vermelding van de
      grootouders van Evert gerbens de Groot. Behalve een verwijzing naar een akte
      van de regtbank uit Sneek waar het overlijden van zijn grootouders wordt
      genoemd. Zijn deze aktes ook ergens te bekijken?

      mvg

      Eelco de Groot
    • Show all 8 messages in this topic