47778RE: [Friesland-genealogy] Re: site wat was waar

  • P. van Diemen
    Jun 4, 2009
      Johan,

      Hmm, ik krijg ze ze er niet helemaal zoals ik hoopte, maar het lukt wel (zie
      aanhangsels per directe mail).
      De kwaliteit vind ik overigens maar matig. Mogelijk dat je ze moet
      bestellen om nette afdrukken te krijgen.

      Veel plezier er mee,
      Philip.