47777Re: site wat was waar

  • johanpetermels
    Jun 4, 2009
      Beste Philip,

      Dank voor je reactie,

      Save picture as.. is opslaan als?? Dat lukt mij toch niet. Laat mij vertellen wat ik gedaan heb om het plaatje te vinden dat ik graag 1 op 1 wil afdrukken, zo mogelijk bij ons op de zaak op een plotter.

      Kadasterkaart
      (minuutplan)
      Waar; Wanneperveen
      Overijssel, sectie C, Blad 02
      Wanneer; 1811 - 1832
      Instelling; watwaswaar
      ----------------------
      Meer afbeeldingen

      Daar zie ik foto's van de inschrijvingen. Het tweede plaatje van boven, in de rechter kolom interesseert mij. Onder nummer 207 en 208 wordt Derk de Vries genoemd. Ook de bijbehorende kaart zou ik willen afdrukken.
      Dit alles omdat het mij heel mooi lijkt om de lokatie in "het nu" te zoeken en daarmee een begin te maken aan een onderzoek overzicht. Want vooralsnog lukt het mij nog niet om de ouders van Derk te vinden. Vele pogingen zijn gestrand en ik denk dat het nu dood loopt.

      Hartelijke groet, Johan

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "P. van Diemen" <pvdiemen@...> wrote:

      > Johan,
      >
      > Ik weet niet welke foto je precies bedoelt, maar bij een willekurige foto
      > van die site kan ik me de _rechter_ muis klikken en Save picture as...
      > gebruiken.
      >
      > Succes,
      > Philip.

    • Show all 7 messages in this topic