47753Re: [Friesland-genealogy] Grietje Sjoerds Postma x Tjeerd Feikes Brouwer

  • Tony Hofstee
    May 30, 2009
      Beste Ina, dat dacht ik ook, maar waarom is er
      geen kind na moeder's moeder vernoemd (Neeltje)
      maar er is wel een Trijntje. Volgens de
      overlijdensakte van Grietje zijn haar ouders
      Sjoerd Ruurds en Trijntje Jacobs (huwelijk
      9-6-1783 te Kooten). Volgens de gegevens die ik
      heb waren deze ouders al voor 1793 dood. Voor
      mij is het nog een puzzel. Tony

    • Show all 3 messages in this topic