47623Re: zoekvraag (fam. Brouwer Leeuwarden)

  • Kees Braaksma
    May 8, 2009
      Hallo Sonja,

      Het kan me niet loslaten jouw probleem.
      Degene die de gegevens heeft ingevuld bij de Mormonen, William Charles Brouwer, is in 1980 overleden, dat heb ik kunnen vinden door te googlen. Het lukt me echter niet op een emailadres van een nakomeling van hem te pakken te krijgen. Alle gegevens zijn afgeschermd, ivm privacy wetgeving.

      Wel vond ik het volgende in het Burgerboek van Leeuwarden:

      M227, p. 377
      1701/09/13
      Petrus Brouwer
      Geboorteplaats: Gerkesklooster
      Betaalt: 6 g.g.

      Van Gerkesklooster zijn echter geen doopboeken van voor 1700 bewaard gebleven, dus echt verder zijn we al weer niet.

      Groeten,
      Kees

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "sonja neyen" <samneyen@...> wrote:

      > Bedankt Kees,
      > Heb ik al eens contact opgenomen, helpt ook mij niet verder, hebben ook de
      > gegevens overgenomen van een ander.
      > B.v. uit het boek van van Oyen en Vostermans. en Wazamar.
      > ook de foto's die ze geplaatst hebben van een gedeelte van de fam.Brouwer
      > zijn bij mijn neef en mij vandaan gekomen.
      > In ieder geval bedankt voor het meezoeken.
      > Kijken of er nog een andere ingang is te vinden ergens?
      > vr.gr Sonja

    • Show all 17 messages in this topic