47610Re: [Friesland-genealogy] Re: zoekvraag

  • sonja neyen
    May 7 3:09 AM
      Hallo Kees,

      Het probleem is juist dat het bij de Mormonen staat maar geen enkel bewijs
      iedereen kan dat er in hebben gezet.
      Ik ga graag op zeker.
      Vooral omdat er ook geen trouwdatum is te vinden in de Jacobijnerkerk met
      Uylkje Velda
      Blijft dus een zeer onzeker gegeven
      Vandaar dat ik het fijn zou vinden als er iemand in het archief komt en er
      naar zou kunnen kijken.
      Uylkje Velda zou gestorven zijn 9-4-1755 te Leeuwarden (moet ze erg oud zijn
      geworden)
      Zoon Broer 13-11-1701 is predikant te Dronrijp Hindelopen Harlingen en
      Amsterdam.
      Andere kinderen huwden in de fam.Kutsch
      Pytter (Brouwer) zou Grietman zijn geweest van Rauwerderhem?
      Alles staat op internet maar geen enkel bewijs hiervan te vinden?

      vr.gr Sonja Neyen