      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: jzwart@...
      Date: Fri, 1 May 2009 14:07:44 +0200
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] myn dei

      Niet tegen het zere been, sorry...... Johan Zwart Winschoten
      Nu even een serieuze vraag:
      waarom is alles wat mbt naamsaanname in 1811 niet allemaal te vinden? op genlias of tresoar, alle friezen, er zijn verschijdende aktes die ik zoek die niet te vinden zijn, of is alles niet bewaard gebleven dan wel al ingevoerd, wie weet hier iets van?