      Ouders: Douwe Klases van der Wal en Minke Jans Leyenaar
      Datum : 2 januari 1841, akte nr. 1

      Ze krijgen 8 kinderen:

      Jan (1841), Douwe (1844), Sikke (1846), Minke (1849), Minke (1850),
      Trijntje (1853), Sikke (1857) en Antje (1859)

      Lukas werd dus geboren te Weener in Duitsland, ten oosten van Nieuweschans (Gr.)
      en was getrouwd (hé, wat toevallig) met Grietje Douwes van der Wal.
      (Bouwes is dus een fout in de overlijdensakte)

      Van de andere Grietje van der Wal, kan ik zo niets vinden. Er moet eerst in de akte gekeken worden, hoe haar ouders heten.

      Groeten,
      Kees

      -- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Tony Hofstee <ahofstee@...> wrote:

      > Graag zou ik antwoorden op de volgenden vragen hebben. Thanks. Tony
      >

      > Overlijdensakte Gaasterland, 1896
      > Aangiftedatum 17 maart 1896, akte nr. 18
      > Lucas Cramer, overleden 17 maart 1896, 77 jaar, man
      > Weduwnaar
      >
      > Van wie was hij weduwnaar?
      >

      > Overlijdensakte Gaasterland, 1874
      > Aangiftedatum 15 april 1874, akte nr. 25
      > Grietje Bouwes van der Wal, overleden 14 april 1874, 55
      > jaar, vrouw
      > Gehuwd
      >
      > Wie waren de ouders? Met wie was zij gehuwd?
      >

      > Overlijdensakte Lemsterland, 1896
> [...]
    • Show all 4 messages in this topic