4749Re: Tighelaar

  • jgeelof@chello.nl
    Apr 5, 2001
      Rudi,

      Nog even geduld hebben en je kunt ook via internet de gevraagde
      gegevens van vóór 1811 vinden op de site van het ryksargyf.
      De regio's 4 , 5 en 13 zijn nu al deels beschikbaar (huwelijken).
      Dat staat onder "DTBL - Collectie"

      Het gemeente-archief Leeuwarden is ook al aardig bezig !

      met vr. groet,
      John P. Geelof.

      --- In Friesland-genealogy@y..., "Rudi van der Linde" <rusapa@x>
      wrote:

      > Beste John,

      > Ja... gewoon gelukt maar dat wist ik wel.. en ben toch maar wezen
      gaan
      > kijken, de gegevens aangevuld, alleen jammer dat er geen gegevens
      zijn van
      > voor 1811
      > toch bedankt.
      >
      > Met vriendelijke groeten, Rudi vd Linde
      > Stichting Oud Aalsmeer, afd. Genealogie
      >
      > Al jaren een zeer tevreden Pro-Gen gebruiker.
    • Show all 5 messages in this topic