4740Re: [Friesland-genealogy] Re: Tighelaar

  • Rudi van der Linde
    Apr 4, 2001
      Beste John,

      > Rudi,
      >
      > je kunt de gevraagde gegevens eenvoudig opzoeken op de site van het
      > rijksarchief te Leeuwarden. Kies daarvoor :
      >
      > http://www.ryksargyf.org/
      >
      > Klik dan op "Welkom"...."Onderzoek"...."Stamboom Onderzoek"...en dan
      > naar : "BS Geboorten"...kies dan de regio 11, dat is Franeker,enz.
      >
      > vul in : johannes draisma...of...johannes draaisma. en het gevraagde
      > is daar.
      >
      > Laat even weten of het gelukt is,

      Ja... gewoon gelukt maar dat wist ik wel.. en ben toch maar wezen gaan
      kijken, de gegevens aangevuld, alleen jammer dat er geen gegevens zijn van
      voor 1811
      toch bedankt.

      Met vriendelijke groeten, Rudi vd Linde
      Stichting Oud Aalsmeer, afd. Genealogie

      Al jaren een zeer tevreden Pro-Gen gebruiker.
    • Show all 5 messages in this topic