      From: "Erik Oosterwal" <oosteep@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, April 04, 2001 5:14 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: Feenstra

      dpf82@... wrote:

      > Alleen hier zit juist het probleem.
      > Welke Durk is de zoon van Jarig
      > Durks Feenstra? De ene Durk is namelijk
      > geboren in 1853 en de andere
      > in 1856, 'k weet alleen niet wie de
      > ouders zijn. Waarschijnlijk zijn
      > de ouders vaders broers van elkaar.

      Mischien kan iemand anders wat licht hier in schijnen. Staat er meer
      informatie op de microfilms dan wat wij op het internet zien? Omdat ik
      in Amerika woon kan ik niet op en weekeinde naar Leuwarden varen en self
      kijken, en ik heb nog niet probiert en copy daar van te kopen.

      Zijn de twee Durks de zelfde man? Ik zag geen overlijdens data for en
      Baukje Visser tussen 1880 en 1884, maar dat betekent niet dat zij niet
      daar tussen gestorven was.

      Erik.

      of: http://go.to/frgen .