      Vrouw: Antje Binkes Bakker
      Datum: 29 april 1844 Akte nr. 18

      Karel is geb. 20 jan 1819 te Beetsterzwaag als z/v Lykle Hendriks Helmes en
      Rinske Foppes Hemminga. Antje is geb. 21 jul 1821 te Doniawerstal als d/v
      Binke Sjoerds Bakker en Geertje Corn. Nop.
      Karel en Antje krijgen een zoon Binke geb 16 jan 1845 te Opsterland.
      Karel Lyckeles/Lykles overlijdt 21 aug 1849 te Gaasterland, oud 29 jr,
      ongehuwd (!).
      Antje Binkes overlijdt 27 nov 1857, 36 jr, weduwe.
      Op 5 jan 1856 te S'land aangifte levenloos kind, d/v Antje Binkes Bakker en
      op 6 sep 1857 geb. Aalke, d/v Antje Binkes Bakker. Aalke ? 13 mei 1876, 18
      jr, ongeh.
      Vragen:
      Was Karel wel ongehuwd bij zijn overlijden? Waarom was ie in Gaasterland?
      Wat is er van Binke geworden?

      Hallo Liekele,

      Morgen, dinsdag 3 april, zit ik toch in Leeuwarden in het archief en zoek ik
      wel even of ik antwoord kan vinden op de door jou gestelde vragen.

      Groeten,

      Tjerk Tigchelaar
    • Show all 3 messages in this topic