      From: simothecat
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, February 28, 2009 6:50 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Harmen, Sygerke, Adolf, Albert en Aaltje Hepkes, Ooststellingwer

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "rinskevb" <rinskevb@...>
      wrote:

      > Hallo Tjeerd,
      > Ik kan maar drie kinderen vinden in "AlleGroningers", Harm, 24Feb
      1754, Adolph 30Sep 1759 en Aaltje 15Aug 1762. Waar vond jij de rest?
      > En ja, ik denk wel dat Liske, Liskje, Lisk varianten kunnen zijn van
      Elizabeth/Lijsbet. Mischien heeft iemand anders daar wel een beter
      antwoord op.
      > Groeten uit Barrie. Ontario
      > Rinske

      For Sygerke the following is a possible baptism:
      (Tolbert 1757) 13 Meert Siwertie dogter van Hepke ... op de Diepswal

      "AlleGroningers" has the father's name mistranscribed (as Gepke), but
      the original is clearly Hepke.

      Jan