46820Re: [Friesland-genealogy] Wie heeft hiervoor een verklaring?

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Feb 5, 2009
      Jos en Marian,

      Hier werden vroeger (tot zeg 1950, daarna weet ik het niet) de RK-kinderen gedoopt of op de dag van geboorte of op de dag erna. Was er een nooddoop eerder thuis gedaan, dan werd dat erbij vermeld.

      Marjolijne

      Met vriendelijke groeten,

      Marjolijne E. Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...