      From: Marian
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, February 05, 2009 9:49 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Wie heeft hiervoor een verklaring?

      Nee de doop valt normaal niet op dezelfde dag als de geboorte
      Ik ben katholiek,daarom weet ik dat
      Als hij op dezelfde dag gebeurt als de geboorte is het meestal een nooddoop,dan is de baby ziek,of een van de ouders bijvoorbeeld

      Normaal zit er minimaal een week tussen
      Langer is iets van de laatste jaren
      Marian