468Re: Op zoek naar!!

  • M.E.Vijverberg-Kalkema
    Jan 17, 2000
      At 20:41 12-1-2000 +0100, you wrote:
      >From: "Wilma Peyzel" <wil.rini@...>
      >
      >Ondervolgend de namen en plaatsen waar ik met mijn genealogie
      >vastgelopen ben. Van de Peisel's weet ik al heel veel, maar die
      >zijn in Friesland met de Noorderzon verdwenen. Ik ben dus nieuwsgierig war
      >ze gebleven zijn. Een tak in Amsterdam, waar ik van afkomstig ben heb ik wel
      >gevonden. De voorouders van de Peisel's uit Friesland heb ik ook, deze
      >kwamen uit de provincie Utrecht. Ik ben in 1600 beland.
      >
      >Naam Plaats Jaar
      Wilma,

      Onderstaand persoon is de enige Pijsel die ik tegengekomen ben.

      I Helena Pijsel.
      Helena is in ondertrouw gegaan te Zegwaart (ZH) op 21 maart
      1788 (gaarder) met Willem de Wijs.
      Uit dit huwelijk:
      1 Josina, gedoopt te Zoetermeer (ZH) op 19 oktober 1788.

      Dit overzicht is gemaakt op maandag 17 januari 2000 met Haza-Data 7.2
      door:
      Genealogische Werkgroep Zoetermeer van het Historisch Genootschap "Oud
      Soetermeer", Dorpsstraat 7, 2712 AB Zoetermeer, tel 079-316.47.35.
      Homepage: http;//come.to/gwz
      Contactpersoon: M.E. Vijverberg-Kalkema, tel. 079-331.65.52.
      Email: kalkema@...

      Veel zal je er niet mee opschieten, maar mogelijktoch een hint dat ze ook
      elders voorkomen. Mocht jij meer over Helena weten,danzouden wij dat graag
      vernemen. Succes verder
      Met vriendelijke groet,

      Marjolijne E Vijverberg-Kalkema
      kalkema@...