46769Re: [Friesland-genealogy] Re: re Oene de Vries

  • Yvonna Both
    Jan 31, 2009
      Hallo Annemarth

      Bedankt hoor! door al de help van U,Cor,Attie,Luut en Andrijs heb ik veel
      gevonden,Allemaal heel erg bedankt voor al de help! nu kan ik verder gaan
      opsporen!
      I am a happy puppy!
      Have a Great Weekend!
      Groeten