46741Re: re Oene de Vries

  • Annemarth Sterringa
    Jan 27, 2009
      Yvonna, volgende week kijk ik wel even bij CBG. Daar staan de
      microfiches geboortes van Friesland t/m 1912 in de ladenkast.

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Yvonna Both <pyboth@...>
      wrote:

      > Hallo Allemaal
      >
      > Is daar iemand die voor mij de ouders kan opzoeken van Oene de
      Vries geboren in Drachten op 1 april 1911?
      > meer informatie heb ik helaas niet en ik heb al gezocht op de
      website van Tresoar maar daar kan ik hem nog niet vinden,hij is
      overleden en begraven in Opeinde in 2001.Hij was gehuwed met Wijntje
      Brusik die trouwdatum heb ik ook niet,zij is ook overleden in Opeinde
      en ook begraven

    • Show all 17 messages in this topic