46590Re: [Friesland-genealogy] Nieske Idzes, Bote Idzes Nijdam

  • Frits Hunneman
    Jan 9, 2009
      Hallo Cor,

      bedankt voor je informatie.

      Ik kan alleen kinderen Ruurd en Sijke niet plaatsen bij jouw gegevens.

      Zijn er van 2e huwelijk Nieske ook kinderen bekend?

      Uit haar 1e huwelijk zou zoon Abe mogelijk een van mijn voorvaderen
      zijn. Kan het zijn dat deze tak later de naam Tolman heeft aangenomen?

      Ik hoor wel of er nog meer informatie boven water komt.

      Groeten,

      Frits

      Op 9 januari 2009 08:46 heeft Cor <cj.seinstra@...> het volgende
      geschreven: