46563Sterringa-info voor Irene ( was Re: website.

  • Annemarth Sterringa
    Jan 7, 2009
      Irene,

      Ik keek wat je aan Sterringa-voorouders bij Rootsweb geplaatst hebt.
      Daar zitten nogal wat fouten in; waar je jouw info 'weg' hebt
      gehaald, weet ik niet, er staat geen bronvermelding bij.

      O.a. deze:
      -Feddrik Tjesses Sterringa en Wietske Halbertsma trouwden NIET in
      1737, waren toen 6 resp. 5 jaar oud.
      -Feddrik Tjesses Sterringa en Geertje Hoitsma trouwden NIET in 1692,
      30 jaar na hun ondertrouw.
      -Trijntje Sytzes Wynia werd NIET in 1689 gedoopt, moest 9 jaar later
      nog geboren worden:-)

      Groetjes,
      Annemarth Sterringa

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Irene Visser"
      <irenejolanda.vandermeulen@...> wrote:

      > Lieve mensen,
      >
      > allemaal heel hartelijk dank voor alle suggesties, ben er erg blij
      mee.Heb nu eindelijk wat op internet kunnen zetten en wel op
      Rootsweb. Is nog echt een begin, want zie net dat (omdat ik alle
      bomen in één heb gezet) verschillende personen 2 keer of meer
      voorkomen. Maar daar graag even overheen kijken.

      > Ik moet nog even kijken hoe de apparte bomen erop te zetten.
      <knip>
      > Groetjes Irene.
      >
      > http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?db=genealogie
    • Show all 5 messages in this topic