46247Re: [Friesland-genealogy] Wouda

  • Hinke
    Dec 14 12:28 PM
      Gezien de vernoemingen van de kinderen lijkt me dit een goede kandiaat.
      En heb je nog in het bev.reg. op friesarchiefnet gekeken?

      Geboorteakte Lemsterland, 1849
      Aangiftedatum 11 december 1849, blad nr. 73
      Jan Wouda, geboren 10 december 1849
      Zoon van Harmen Pieters Wouda en Margjen Jans Huisman

      groet, Hinke

      http://wyldewielde.tumblr.com/