46123RE: [Friesland-genealogy] Wouda

  • Bert Hemrika
    Dec 8, 2008
      Bedankt. Die bron vergeet ik dan weer!

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Hinke
      Verzonden: maandag 8 december 2008 16:23
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Wouda

      Hallo Bert,

      In het bev.reg. Lemsterland (zie Friesarchiefnet) komt Aaltje tussen
      1900-1910 voor op archiefnr. 593 in die zelfde periode met zelfde
      archiefnr. is Harmen Wouda geb. 01-03-1876 en dat is deze:
      Geboorteakte Lemsterland, 1876
      Aangiftedatum 2 maart 1876, akte nr. 33
      Harmen Wouda, geboren 1 maart 1876
      Zoon van Jan Wouda en Trijntje Hoogeterp

      Je kunt nog even kijken of er ook kinderen op dit zelfde nummer voorkomen.

      groet, Hinke Woudt-Westra

      --
      http://wyldewielde.tumblr.com/

      Bert Hemrika schreef:
      > Wie weet wie de ouders zijn van Harmen Wouda die op 20-10-1899 trouwt in
      > Lemsterland met Aaltje Raadsveld? Akte nr 29. Zijn dat Pieter Wouda en
      Antje