      From: "Nynke van den Hooven" <nynkevandenhooven@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, December 03, 2008 5:36 PM
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] vraag!

      Appy,

      Misschien was Uulkje wat zwak vanwege de bevalling?:

      Schoterland, dopen, geboortejaar 1783, doopjaar 1784
      Dopeling: Auke
      Geboren op 13 december 1783 in Workum
      Gedoopt op 9 mei 1784 in De Knijpe en Het Meer
      Kind van Auke Feddes Bos en Uilkjen Johannes van Ree

      Vreemd dat ze Auke niet gelijk in Workum hebben laten dopen.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven