46010Wouda

  • Bert Hemrika
    Dec 1, 2008
      Ik onderzoek de familie Wouda uit Lemsterland. Ik loop vast bij de ouders
      van Teede (Teerde) Hotzes (geboren? Waar?), getrouwd in 1790 in Oldeboorn
      met Antje Ymes Rekker. Teede overlijdt in 1811 in Sneek. Als ouders worden
      Hotze Taekes/ Teekes en Pietertje Pieters genoemd, getrouwd in 1756 in
      Oldeboorn. (Utingeradeel)Hotze is mennoniet in 1797), maar ik kan behalve
      Teede en een zus Riemke, gedoopt in 1797 in Sneek (volwassendoop?) geen
      kinderen of andere info vinden.

      De zoon van Teede is mijn eerste Wouda: Pieter Teedes Wouda, 1795, Sneek.

      Wie weet meer?