      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Appy de Vries
      Verzonden: maandag 1 december 2008 9:58
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Nu een positief bericht.

      Karel;
      ''Folle tank!!'',
      het lijkt nu weer normaal!
      groetsjes
      Appy.

      ----- Original Message -----
      From: "Karel van der Wal" <karelvdwal@...
      <mailto:karelvdwal%40planet.nl> >
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com> >
      Sent: Monday, December 01, 2008 9:32 AM

      Ja Cor, je hebben mij medegedeeld dat ze het bij de abuse afdeling van KPN
      niet konden oplossen en ze de klacht hebben/hadden door verwezen naar een
      speciale tweede afdeling. Van die afdeling heb ik niets gezien maar ik had
      wel door gegeven dat het planet/wxs/hetnet/ etc. betrof. Volgens mij ontvang
      ik ook nu alle berichten weer.

      Gegroet en veel succes

      Karel

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com