45996Herman Hendrik Bosscher

  • Els Vermij
    Dec 1, 2008
      Beste medegenealogen,

      Op 15-6-1922 werd te Sijbrandaburen een motorkentekenbewijs afgegeven aan een Herman Hendrik Bosscher. Gezien de vrij specifieke voornaam en het jaar van afgifte, denk ik dat dit de Herman Hendrik Bosscher is die voorkomt in mijn genealogie Bosker, geboren te Appingedam 10-3-1894, als zoon van Heiko Bosscher en Foske Bouwman (zie mijn site http://home.planet.nl/~ecvermij/genealogie-bosker/gegevens/VIIh-harmhindriksbosscher.html ). Verder weet ik niets van hem, dus ook niet hoe hij te Sijbrandaburen verzeild geraakt is, en ook niet of hij getrouwd is of nakomelingen heeft. Ik weet ook niet of het feit dat het kentekenbewijs daar is afgegeven automatisch betekent dat de man daar woonde.

      Is er iemand die dit wel weet, of in het Bevolkingsregister van Sijbrandaburen/Rauwerderhem wil nakijken of Herman Hendrik Bosscher daar gewoond heeft ?

      met vriendelijke groeten,
      Els Vermij