45980Zijn dit dezelfde?

  • Douwe
    Nov 29, 2008
      Beste groepsgenoten,

      Onderstaand 2 vondsten op naam van Wybren Piers. Mijn vraag is: gaat het hier om dezelfde persoon? Ik kom er niet uit, de Wybren Piers die ik zoek, is een broer van Ruurd Piers, die mijn rechtstreekse voorouder is...
      Bij voorbaat dank voor de hulp

      Douwe Stellinga
      www.stellinga.net

      Wybren Piers
      1)

      Gaasterland, dopen, doopjaar 1737, Dopeling: Wybren, Gedoopt op 28 juli 1737 in Sondel, Kind van Pier Wijbrens en niet genoemde moeder, Bron: Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmaatboeken (DTBL), Herv. gem. Oudemirdum, Nijemirdum en Sondel, doop 1661-1812, Inventarisnr. : 298

      2)
      Workum, huwelijken 1760, Vermelding: Bevestiging huwelijk op 13 mei 1760 in Workum, Man: Wibren Piers, Vrouw: Trintje Zitzes, Gestandaardiseerde namen: WIEBREN PIERS en TRIJNTJE SIETSES
      Bron: Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL), Trouwregister Rooms-katholieke parochie Workum 1696-1813, Inventarisnr.: 868