      From: Annemarth Sterringa
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, November 01, 2008 8:06 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Sybren Igles x Elisabeth Christoffels, Holwerd 1764

      Hallo medespeurders,

      Was Elisabeth Christoffels een dochter van Christoffel Christiaans en
      Welmoed Hessels?
      Waar en wanneer werd Elisabeth Christoffels geboren/gedoopt?

      Westdongeradeel, huwelijken 1730
      Vermelding: Proclamatie op 2 juli 1730 in Ternaard
      Man : Christoffel Christiaans afkomstig van Wierum
      Vrouw : Welmoed Hessels afkomstig van Ternaard
      Opmerking : gehuwd te Wierum
      *
      Westdongeradeel, huwelijken 1764
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 4 november 1764 in
      Holwerd
      Man : Sybren Igles afkomstig van Holwerd
      Vrouw : Lysbet Christoffels afkomstig van Hallum
      *
      Westdongeradeel, dopen, geboortejaar 1767, doopjaar 1767
      Dopeling: Welmoed
      Geboren op 22 maart 1767
      Gedoopt op 3 mei 1767 in Holwerd
      Dochter van Sijbren Igles en Elizabeth Christoffels
      *

      Met dank en vriendelijke groet,

      Annemarth Sterringa

      Wij zijn een gemeenschap van 5,5 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.